23 Ekim 2013 Çarşamba

DİKİŞ MALZEMELERİ SATIŞ BLOĞUNUN HİKAYESİ

Aslında öyle uzun uzun anlatacak bişey yok. İhtiyacım olan malzemeleri bulunduğum ilçede temin etmek çok zor. Hatta burda dergilerini bile acele etmezsem bulamayabiliyorum. İğne iplik bulmak bile bir sorun. Kumaşıma göre iplik bile bulamıyorum. Bir çift iğne için 2 ay beklediğimi saymıyorum bile. İnternetten alsam 6 tl iğne kargo vermiyim 6 liraya 4-5 lira merkeze gidince alırım dedim :) Ama uzun bi süre alamaya gidemedim :) Gittiğimde ise aynı iğneye 10 tl verince anladım ki boşu boşuna o kadar beklemişim :) ,BU süre zarfında kardeşimden makina ayakları getirdim. Onlar benim makinama uymadı. Nasılsa benim işime yaramıyor işine yarayan birisine ulaştırayım ama nasıl derken bu blogu açmak aklıma geldi.
Elimdeki fazla olan malzemeleri buradan yazayım uygum fiyata bir taliplisi çıkabilir diye düşündüm.
Aynı zamanda benden başkada elinde fazla malzemesi olan arkadaşlar ellerinde ki ürünlerini buradan sergileyebilsinler diye düşündüm.

Amacım ticaret değil tabiyki. Elimde ve elinizde olan fazla malzemeleri değerlendirmek.

Sizinde varsa elinizden çıkarmak istediğiniz ürününüz bana ulaşırsanız burada yayınlarım. Aynı zamanda almak isteyenlere iletişim bilgilerinizi verebilirsiniz bu blogda.
Bu ürünler kumaş olur düğme olur iğne iplik olur , sadece dikiş ve hobi malzemesi olsun yeter  :))


5 yorum:

  1. Hayırlı olsun;) Gerçekten bizim herhangi bir proje geliştiremediğimiz herhangi bir malzeme başka birinin ihtiyacı olan bir malzeme olmuş olabilir;) güzel fikir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun..aslında benim elimde çalıştırmayı beceremediğim bir büzgü ayağı var..
    janome...
    işe yarar mı ki?
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye yaramasın ki .Fotoğrafını ve istediğiniz fiyatı vs bilgileri mesgulanne@gmail.com a gönderin , ben bloga ekliyeyim. Tabi blog çok yeni ve henüz pek üyesi bulunmadığı için gören olurmu bilmiyorum. Ama zamanla bu projenin tutacağına eminim.

      Sil
  3. fotolarınızı bekliyorum :) emınım edinmek ısteyecegım bırkac pasrca sey olacaktır

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyorum .