23 Temmuz 2014 Çarşamba

Baykuşlu Düğmeler , İğneler , Mini Mandallar Neler var Neler :)





















Yukarıdaki ürünlerin hepsi satılık. İlk başlarda amacım bulamadığım ürünleri yurtdışından alıp fazlasını buradan satmaktı. Ama çalıştığım için bir türlü istediğim gibi yönelemedim bu işe. Amacım çok para kazanmak değil tabiyki (Hali hazırdaki işimi hakkıyla yapsam ohoo diyecek kadar kazanırım ama sevmiyorum bu işi ne yapayım :) )) 
Dün akşam hobi masamın başında dikiş dikerken rafta gözüme ilişti bunlar. Hepsini beraberde olsa ekliyivereyim dedim :)) 

Sırasıyla ebatlarına ve fiyatlarına gelecek olursak :) 

1-Baykuşlu düğme : Ahşap -2 cm x 3 cm ebatında .Renkler resimdekiler var sadece . Tanesi : 0,50 TL 
 2- Baykuşlu düğmlerin toplu resmi .. Elimde sadece bu kadar var. 
2- Dikiş makinası şeklinde aparat. Ne desem bilemedim. Kolye ucu olur , yüzük olur , bileklik olur ,süslemelerde kullanılır. Ben halkasını kırıp yüzük yapıcam birisini. Belki kolye ile takım yaparım :) 
Üç rengi var. Altın , gümüş ,bronz . Tanesi : 0,50 TL Ebat : 2 cm x 1,5 cm  
3- Kolye uçlarının toplu resmi 
4-Mini mandallar. 2 cm ebatında . 5 Tanesi 1,00 TL 
5-Mini mıknatıslar. Bu ürünün satışını yapmıyorum aslında , Ama bulunduğu yerde satılmayan internetten de sadece bundan alıp kargo parası vermek istemeyen arkadaşlar için ekledim. Başka ürünlerin yanında alırsanız avantajlı olursunuz. 10 tanesi 2,00 TL 
6- Ahşap düğmeler modellerin hepsi Ebatları 1,5 cm 5 tanesi 1,00 TL 
7- Ahşap düğme model 1 -karışık 
8- Ahşap düğme model 2 -çiçek 
9- Ahşap düğme model 3 -karanfil 
10-Ahşap düğme model 4- küçük çiçek 
12-Ahşap düğme model 5- kelebek 
13-Ahşap düğme model 6 -gül 
14-Pötikareli düğmeler. 1 cm ebatında , Akrilik deniyor sanırım sert plastikten . 5 tanesi : 1,00 TL 
15-Pötikareli düğmeler toplu halde . 
16-Puantiyeli düğmeler , 2 cm ebatında akrilik (sert plastikten) Renkler : kırmızı ,sarı ,yeşil,mavi ,siyah. 4 tanesi 1,00 TL
16-Markasız çift iğne seti . 2 mm - 3mm - 4 mm genişliğinde .standart 90 numara iğne . Kendim kullanıyorum. 2 adet fazlam var elimde. set olarak (3tanesi birden) 10 tl 
17 -Sİnger çift iğne . Diğer setten aldığımdan elimde kaldı ,Paketi açıldı ama hiç kullanılmadı. 90 numara standart iğne. 2 mm ile 3 mm arasında genişliği. Bunun fiyatı 2 li olarak : 10 TL .  Ben 10 TL ye almıştım aynı fiyattan veriyorum. Devamı yok. 
Sormak istediğiniz olursa buradan yazabilirsiniz ,veya mesgulanne@gmail.com adresine mail de atabilirsiniz. 










3 yorum:

  1. Çok tatlılar :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. O dikis makinasi olan aparatlari sattinizmi? Ben yeni gordum bu yayini.
    Elinizde varsa almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Dikiş makinesi kolye uçlarını hala temin edebilirseniz satın almak isterim

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyorum .